استراتژی های بازاریابی در حوزه طراحی
نوشته شده توسط : worldmarketing

ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی برای کسب و کار طراحی شما لزوماً پیچیده نیست. روش های ساده ای برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موثر وجود دارد که به شما کمک می کند نام تجاری خود را رشد دهید.

اگر می خواهید مشتری و چشم انداز مداوم داشته باشید ، در اینجا نکات برتر ما برای ایجاد استراتژی بازاریابی کسب و کار شما آمده است.

نکته شماره 1 مخاطب خاص یا هدف خود را انتخاب کنید
ساده ترین راه برای کسب درآمد سریع توسط طراحان ، پذیرش کلیه مشتریانی است که از در عبور می کنند. خیلی ساده است ، درست است؟ شما فقط می پرسید که آنها چه می خواهند و کار طراحی را انجام می دهید. ممکن است آسان به نظر برسد ، اما همه طراحان جادوگر تمام معاملات نیستند و همه مشتریان دسته ای از مشتری های احتمالی را که به آنها نزدیک می شوند ندارند.

طراحانی وجود دارند که به ایجاد کارهای شگفت انگیز برای صنایع خاص مشهور هستند. با تخصص در یک صنعت خاص ، می توانید در وقت و انرژی صرفه جویی کنید و می توانید روی آنچه در آن مهارت دارید تمرکز کنید. شما می توانید در این زمینه برای خود شهرت ایجاد کنید و به طور بالقوه مشتری خود را بیشتر از اینکه شبکه خود را گسترده تر کنید ، رشد دهید.

با تمرکز بر روی یک مکان خاص ، شما می توانید به راحتی گردش کار را اصلاح کنید ، بهره وری خود را بهبود ببخشید و همچنین بینش با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهید. بنابراین ، چگونه طاقچه ای را انتخاب می کنید؟

شما به چه نوع کار طراحی علاقه دارید؟
به طول عمر فکر کنید
معمولاً چه نوع مشاغلی به سراغ شما می آیند؟
نکته شماره 2 نمونه کارها آنلاین خود را ایجاد کنید
برای طراحان در حال حاضر ، داشتن یک رزومه کاری مهم نیست. اگر می خواهید برند خود را بسازید و به یک طراح محبوب در سراسر جهان تبدیل شوید ، باید نمونه کارهای آنلاین خود را ایجاد کنید. مواردی بیش از تصاویر خود را در آن بگنجانید - اطمینان حاصل کنید که تمام عناصر یک نمونه کارها موفق را در خود جای داده اید.

شما باید تمام کارهای خود را بصورت آنلاین ارسال کنید. بیشتر مشتری های احتمالی وقتی از کار با شما س inquال می کنند در این مورد سال می کنند. باید بخاطر داشته باشید که نشان دادن مدرک دیپلم یا گواهینامه ای که برای آنها در نظر گرفته شده برای آنها معنی چندانی نخواهد داشت. بیشتر مشتریان بیش از هر چیز دیگری نتیجه می خواهند.

(این بدان معنا نیست که نباید مهارت خود را افزایش دهید - یک سری دوره های عالی برای طراحان وجود دارد. اما نتایج یادگیری شما درباره کار شما برای مشتری مهم است.)

حتی اگر دارنده مدرک تحصیلی نیستید یا گواهی نامه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از ادعاهای خود ندارید ، ممکن است براساس نمونه کارها در اینترنت ، شما را استخدام کنند.

سعی کنید در کارنامه آنلاین خود تا حد ممکن متنوع باشید و اطمینان حاصل کنید که مهارت شما را به طور کامل به نمایش می گذارد.

نکته شماره 3 ایجاد یک شبکه
در اینجا دو روش خوب برای ساخت شبکه وجود دارد:

در رویدادها شرکت کنید و مکالمه را شروع کنید
در بحث های آنلاین شرکت کنید
اگر یک طراح هستید و می خواهید یک شبکه بسازید ، اولین چیزی که باید امتحان کنید شناختن هرچه بیشتر افراد است. اگر در یک رویداد هستید با هر کسی مکالمه خود را آغاز کنید و سعی کنید مهارت و دانش خود را هنگام بحث و گفتگو به صورت آنلاین نشان دهید.
مهمترین نکته هنگام ساخت شبکه این است که خارج از چارچوب فکر کنید و سعی کنید مهارت های خود را بدون تبلیغ خدمات خود به نمایش بگذارید. فقط به افراد جدیدی که با آنها آشنا می شوید در مورد خود و مهارت های خود بگویید و فقط ذکر کنید که شما یک آژانس طراحی دارید یا خدمات طراحی ارائه می دهید.

ایجاد یک رابطه و نه فقط یک معامله یکبار مصرف. سعی کنید به عنوان یک فرد مخاطب جدید را بشناسید و آنها در صورت نیاز به خدمات شما به دنبال شما می گردند. اگر آنها کسی را می شناسند که به دنبال خدمات طراحی است ، شما را به دوستان ، اعضای خانواده ، همکاران و سایر افراد ارجاع می دهند.

نکته شماره 4 حضور آنلاین خود را بهینه کنید
برداشت های اول آخرین. اگر می خواهید برند طراحی شما شکوفا شود ، باید اولین تأثیر را به خصوص در فضای آنلاین ایجاد کنید. بیشتر مشتریان بالقوه شما را می توان بصورت آنلاین پیدا کرد و شما فقط افراد منطقه خود را هدف قرار نمی دهید.

قبل از اینکه اعلام کنید یک طراح هستید یا شروع به ارائه خدمات خود می کنید ، مطمئن شوید که رد پای دیجیتال شما کاملاً آماده و آماده است. در اینجا برخی از مواردی که شما باید آماده کنید وجود دارد:

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما خیره کننده و آسان برای پیمایش است. این باید همه کارهای زیبا شما را به نمایش بگذارد تا مشتریان بالقوه بتوانند کیفیت خدمات برند شما را به راحتی ببینند.
شما باید حساب های خود را در شبکه های اجتماعی داشته باشید. بیشتر مشتریان شما در حال حاضر در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام هستند.
لیست Google My Business خود را به روز کنید تا مطمئن شوید مشتریان به راحتی شما را پیدا می کنند.
اگر قصد دارید حضور آنلاین خود را بهینه کنید ، باید به سیستم عامل های بازاریابی همه در یک مانند Adrack بپردازید. آنها به شما کمک می کنند تا حضور خود را به صورت آنلاین ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در صورت نیاز خدمات شما را به راحتی مشاهده می کنند.

نکته شماره 5 به مسابقات بپیوندید
بیشتر طراحان از پیوستن به مسابقات می ترسند زیرا نمی خواهند بازنده شوند. برخی از طراحان هستند که در صورت عدم موفقیت در مسابقه ، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. شما باید قوی باشید و همیشه باید شکست ها را به عنوان درس زندگی و راهی برای پیشرفت خود در نظر بگیرید.

اصولاً پیوستن به مسابقات طراحی برای شما یک موقعیت برنده است. در صورت از دست دادن ، یاد خواهید گرفت که چگونه خود را بهبود ببخشید و در برخورد با مشکلات طراحی واقعی تجربه بیشتری خواهید داشت





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: